går dagen......

GOD MORGON!

Lördag morgon!!...sitter här med min frukost.. ska snart ta en prom runt volvo..
SEDAN tagga för GYM RUMPA BRÖST AXLAR idag ...!! SKÖJJ!!

HÄR! är min frukost denna Lördagmorgon...............




KAFFE!!! å så gjorde ja en bärproteindrink....

sen kalkonpålägg...
*******************************************

Går dagen...

så här såg maten ut som jag tog med mig till jobbet....



Vitfiber pasta..  å kycklingbiffar... äpple...lite nötter..morot..
sallad, lite fiberpasta, kalkon, protein drinkar.. VATTEN!




Träna igår kväll.. va några där  på en fredagkväll =)

efter träningen åt jag.....





KALKONBACON.. sallad tomat.. och MJÖLK!

tog en banan efter träningen .. för ja gick upp å körde kondition efter styrkepasset!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0