GO KVÄLL!

Hallå..

Jobbade 7-16 idag.. vi har kommit igång med nya scheman..
och de känns helt oki....
kanske för jag e ledig imorrn igen =))


 hade tagit med mig 4 matburkar till jobbet idag.. jösses..
MEN de e  viktigt... skulle jobba länge!! ..

en burk med sallad ,gurka , morot..
en burk med stekt kalkonbacon...
en burk med böner...
en burk med 2 ägg....
ett  äpple

sen hade jag med mig the!
och protein!!!!

ALLT för att slippa känna att jag har tagit med mig för lite mat.... huu..
så de va jätte bra....

en Arbetskamrat bjöd på goooa Negerbollar... som ja tycker VÄLDIGT mkt om..

men ja tg självklart ingen... å de viste dom om redan.. så de va självklart för dom med..

fast en fråga vad jag har för roligt i livet.. som inte äter sånt... HMM!??

oki..  kanske mår  mkt bättre utan å äta sånt varje dag.. då mår man ju som ett rövhöl..
som hon nog gjorde...  men ändå tyckte de va onödigt å stå emot!!

vila lite efter jobbet.. åt ett äpple drack massa kaffe ..
gick till Gymmet!!

var gööör mkt folk .. va där vid 18.30...

körde marklyft etc....

åt kycklingfärs, majs, rödlök, kvarg, tacosås....

dricker mkt vatten nu hela dagarna ... så de känns bra!!!

ska köra mer  kondition nu..... har lite PANIK!!!! u!
men lika mkt styrka.. för de  är roligt.. så de kan jag inte hoppa över!!!


Imorrnbitti blir det en sväng till torp med Petra ,.. vi ska rasta sen söta röda...

så ska ja kika runt lite.. å så ska jag handla mer nytti mat såklart!!!ska börja göra nyttiga matlåder etc... så allt går lite smidigare för mig.....

ladda ner en jätte bra APPIS!!

SHAPEUP heter den,,,

Kristin lura på mig den..... man skriver in vikt längd ålder .. etc.. räknar ut bmi..
hur mkt man rör sig etc....
hur mkt man vill gå ner.... så räknar den ut hur många kalorier man ska äta per dag... å hur lång tid de kommer ta.... och så skriver man dagbok i de programet.. exakt vad man stoppar i sig.. hu många gram etc...

å i de programet så kan man söka på allt de man äter märke etc....  så ser man hur många kalorier de e ... osv... de verkar helt oki! får se om ja ska testa  å börja på de imorrn!!...

alltid kul å se....  8veckor skulle de ta å gå ner  8kg.. å då skulle ja äta 1464 kalorier

så håller den räkning.. på hur mkt fett , kolisar å protein ja har fått imig per dag.. å hur mkt ja har förbrukat etc.... U ... nu e jag trött  ska snart sova..!!

ADIOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0