jobb.. å träning...

Hej!



Idag vakna jag 04... av kramp imagen.. la mig tillslut i badkaret...
tog alvedon..

somna om till kl 05...

sen skynda sig å göra sig iordning...

här e maten som jag tog med mig till jobbet idag....




i den gula lådan är de sallad å gurka och kalkon..

och i den rosa är de thaikyckling med fullkornspasta..



sen blev de gymmet kl 16.40..

körde chins etc.. och 15min kondition..
körde 15 min kondition igår med... SKÖNT men jobbigt!!

nu ska ja nog ta de lugnt... har inte mått bra idag... så de blir te att vila resten av kvällen tror ja..




Funderar  på om ja ska testa den övningen., kollar efter lite nya.... finns många..






HEJ så länge..


Kommentarer
Postat av: Glenn

Hanna e mesig Hanna e plutt!

2011-03-02 @ 19:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0