Go morgon

HEJJ!!

bloggar lite från gårdagen..

körde ett pass på gymmet.. chins etc..

gick bra.. lagom pass..




Köpte den Rosa tröjan å Rosa byxer  på bikbok!!  vill ha mer sånt.. i olika färger...
tyckte om den jätte mkt...

sen så fick ja städa  diska å greja här hemma...För sen på kvällen
kom Petra och Ninni..
sen kom  Kristin..

så åt vi lite mat...


blev ganska mätt.. sen efter maten drack jag å Kristin massa KAFFE.
å vatten...

Sen gick vi till sjökanten en sväng... det vard hårdrockskväll där.. Helt oki!!

Men många människor har svårt att se andra sm inte dricker.. kan inte
förstå att man tänker på träningen etc.. går liksom inte in i deras huvud hur man tänker...

SUCK!!..

en sa.. se på mig ja dricker å har tränat å såå..

MMMMMMMMMMMMM de såg vi ju hur bra i form han va... blir ju mörkrädd...
snacka om att tro mkt m sig själv...
FY!

KUL å träffa arbetskamraterna på Kanten i alla fall! gillar dom!!

Jätte snälla!!



..........................................

Go morgon som sagt..

jag har ganska nyss vaknat fått i mig frukost..

Kvarg - vindruvor-Kaffe -Vatten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0